95 %

2010-02-23 @ 17:06:32
Nu har hela 95 % av graviditeten flugit förbi. 266 dagar har jag varit gravid och det är bara 14 dagar kvar till beräknad födsel. Alltså två veckor. Som mest är det fem veckor kvar. 35 dagar. I Helsingborg får man tydligen gå över tre veckor innan det sätts igång.

Idag har jag bakat muffins med hackad mjölkchoklad i. Godis! :-) Erik ska få smaka på en innan jag fryser in dem. Imorgon kanske jag bakar kanel- och vaniljbullar. Tänkte fylla frysen lagom tills Bäse kommer så alla som vill hälsa på blir bjudna på fika. Ska nog baka fler frallor också, för de blev fasligt goda. :-) En variant på källarfranska, men istället för rågsikt hade jag grahamsmjöl i. Frukosten känns lite lyxigare med hembakta frallor än köpebröd, helt klart!

Ha en bra tisdagskväll!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback