Det funkade!

2010-03-23 @ 09:38:21

Haha! Det funkade att mobilblogga!

Kanske blir det ett mms när bebben har kommit ut. :-)

Annars kan man hålla sig uppdaterad via denna länken! Där hamnar alla bebisar som föds på BB i Helsingborg (om föräldrarna vill). Ibland redan samma dag, om personalen har tid.

Vi har tänkt skicka ett sms/mms så fort vi har tid/orkar till vännerna.

Det kommer inte hamna några bilder på Facebook som det ser ut nu. Vill man veta hur vår lillskrutt ser ut är man välkommen att besöka bloggen eller oss här hemma! :-) Det finns planer på att starta en ny blogg när bebisen har kommit, adressen finns att få för de som önskar.

Nu ska jag ta tag i dagen, denna tisdag BF+14. Kanske lira lite Guitar Hero, diska en sväng, gå ut och gå om vädret tillåter (nu kom solen!) och bara slappa. Har varit vaken sen sex, så kanske sova en stund också.

Ha en bra tisdag!

Kram


Kommentarer

Postat av: Maria

Länken ligger bland favoriterna, jag är så nyfiken på hur livet ser ut. Vad roligt att du kommer fortsätta blogga, det måste jag läsa!



Jag är impad av att du kan spela guitar hero höggravid, bra jobbat!

2010-03-23 @ 19:51:09
URL: http://bf090724.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback