Godmorgon Lördag!

2010-02-20 @ 09:07:09
Idag är jag uppe tidigt! Tanken är att få mycket gjort innan Hjärtat behagar kliva upp ur sängen så vi får mycket tid ihop. Just nu står degen på jäsning. Det blir nybakta frallor till frukost, jag har tänkt skämma bort honom ordentligt idag. :-) Ska snart sätta igång med lite städning, men dammsugandet får nog vänta tills han slagit upp di blå. Vill ju inte störa skönhetssömnen.

Har lite tankar på att åka till Babyproffsen och kolla läget. Behöver bland annat lite grejer till vagnen, en skötväska och täcke/kudde eller liknande. Åkpåse är nog lite att ta i när det närmar sig varmare tider (även om det är svårt att tro när man kikar ut genom fönstret).

Igår var en lugn dag. Var nere och åt lunch med Älskling på stan, letade te som inte fanns, köpte lite kläder till Bäse (kom på när jag lagt fram BB-kläder att vi inte har så mycket ombyten ändå) och handlade lite förnödenheter på "apoteket" och Ica. Sen kom Erik hem (vilket inte var planerat då det egentligen var AW på jobb) och jag var så glad! Känner mig aningen klängig för tillfället, men det får han tåla! ;-)

Senare idag har Erik hockeymatch med efterföljande utgång och imorgon ska han åka till Karlshamn för att leka datatekniker och förmodligen kolla på hockey så jag ska utnyttja varje minut med honom idag.

Michelle kommer och håller mig sällskap lite senare idag. Ska bli skoj!

Nu ska jag damma lite och kanske äta något litet så jag inte svälter ihjäl innan frukosten serveras!

Ha en fantastisk dag!

Kommentarer

Postat av: Maria

Vi har inte heller haft åkpåse och det har gått jättebra. En fleeceoverall på och sen nerbäddad i vagnen räcker långt. Blir det kallare så slänger man på en extra tröja :)



Ett tips! Packa ner vaselin i bb-väskan med. Vi hade inte det men om man smörjer in barnets rumpa ganska direkt så är det mycket lättare att få bort barnbecket.

2010-02-20 @ 18:59:14
URL: http://bf090724.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback