BF+8

2010-03-17 @ 14:50:18
Ingen bebis ännu. Börjar bli lite otålig, om jag ska vara ärlig.
Har dessutom åkt på en förkylning, så jag känner mig lagom pigg. Stannade hemma från mammafikan. Lika bra att vila om något nu skulle hända, men sen vill jag inte smitta någon annan heller, varken höggravida eller bebisar. Har sovit som en kratta inatt. Kunde inte somna, vaknat hela tiden, både för att kissa, för att vända mig, för att Erik har vaknat och för att jag snarkat.

Skulle behöva gå in på banken och aktivera mitt nya visakort, men det får jag ta vid ett senare tillfälle.

http://www.youtube.com/watch?v=sJjG0ySVLJY
Jäkla reklam till att få en att längta!

Nu ska jag återgå till ryggläge! Eller kanske måla naglarna?

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback