Njut av helgen!

2010-03-05 @ 17:16:40

Barnmorskebesök idag. Förhoppningsvis var det det sista, men jag har ett inbokat på fredag nästa vecka och det känns som att jag kommer få gå på det också. Bebisen mår bra i magen, ligger inte fixerat än, men har sjunkit ner en bra bit så det kan gå fort ändå sa barnmorskan. Nu längtar vi nästan ihjäl oss här hemma efter dig, lillskrutt! ♥

Denna helg ska vi mysa, Erik och jag. Njuta av varandras sällskap och bara vara. Jag funderar på en liten tur över sundet, men vi får se hur mycket jag orkar. Idag har jag mest legat ner för jag har varit så trött. Först i soffan och sen i sängen. Trötta, trötta Fia.

Ikväll vankas sushi (jag har drömt våta drömmar om det inatt) och soffmys med älsklingen. Kanske är det sista fredagen vi är ensamma på väldigt, väldigt länge? Får passa på att bara kramas med varandra innan vi måste ägna all vår uppmärksamhet mot vår älskade lillskatt.

Ha en fantastisk kväll och helg, det ska vi ha!

Många kramar
Fia 


Kommentarer

Postat av: Michelle i Uppsalaaaaaa

nästa fredag..... hhmmmmmmmmmmm.. när är det måntro.. JOOOOOOOOOOOOOOOOOO,, det är den 12 mars, ett tecken.. its the date for your baby.. I can feeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel it...

2010-03-05 @ 22:00:01

Postat av: Anonym

Hej hej :) hur är det ? hur går de, kommer bebisen snart ;) Anneli fick sina pojkar i natt :)

Ta hand om dej.Kram

2010-03-07 @ 10:25:06
URL: http://fialiam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback