BF+12

2010-03-21 @ 19:46:19

Det har ännu inte kommit någon bebis. Känner inte särskilt mycket heller. Lite småont i ljumskarna och ryggen då och då, men inget som gör ont.

Nu är jag riktigt otålig, faktiskt. Den kommer när den kommer, jag vet, men väntan nu efter bf har passerats känns nästan lika lång som alla de nio månaderna jag varit gravid.

Det är faktiskt inte så många som ringer eller frågar på typ facebook om något hänt, och det tycker jag är jätteskönt. Det är liksom jobbigt nog som det är..


Nu får det vara dags snart. Tid på förlossningen har jag på onsdag. Då är det kontroll. Sen är det igångsättning nästa vecka igen på tisdagen eller onsdagen. Här går man alltså tre veckor över tiden innan de gör något. Jaiks.

Ha en bra söndagkväll.

Kram


Kommentarer

Postat av: Maria

Det var mig en envis liten krabat du har i magen. Vad jobbigt att de inte sätter igång förren efter tre veckor. Jag hoppas det går bra på onsdag, kanske till och med så bra att ni redan har varit där :)



Lycka till! Du kommer klara det galant!

2010-03-22 @ 15:00:23
URL: http://bf090724.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback