Freitag

2009-12-11 @ 18:12:44

Idag är det freeedag! Hurra! Erik kom precis hem så snart börjar myset. Det blir lax i ugn med potatis och ärtor. Sen är det lite godis och förmodligen På Spåret. Kanske att vi kikar till Idol en sväng.

I morses var jag hos barnmorskan och gjorde en glukosbelastning. På fastande mage (sen 00 inatt) så fick jag dricka ett glas sockerlösning och sen vänta två timmar innan hon stack mig i fingret och kollade mitt blodsocker. Det såg bra ut. Hon klämde även lite på magen och konstaterade att bebis låg med huvudet neråt och rumpan rakt upp i vädret. Så det är små fötter och ben jag har busat med när jag tryckt på magen. :-) Åh vad jag längtar tills bebis kommer ut till oss!

Helgen blir förmodligen lugn. Åker nog till Malmö imorgon för lite julshopping. :-) På söndag ska jag plugga några timmar.

Ha en mysig helg!

Puss o kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback