Vilda bebin

2009-12-13 @ 18:50:21
Ja, det måste vara vilda bebin jag har i min mage. Jisses vilket kalas det varit därinne idag! Men det är bara såå mysigt. :-)

Igår var det en heldag i Malmö. Vi köpte julklappar i massor och vi har bara någon enstaka kvar. Skönt! Åt lunch på Pizza Hut och fikade på gamla goda Pronto på Lilla Torg. Hela min gymnasietid spenderades på det cafét tillsammans med my Michelle. :-)

Fick en massa ont i rumpryggen igår precis när vi börjat vår klappjakt. Varför är det alltid så att när vi planerar att vi ska gå en massa, exempelvis på stan så gör det ont redan innan vi börjat? Men när jag är i skolan och springer upp och ner för trappor, till och från tåg, bussar, ica etc, så är jag bara seg? Det är tråkigt. :-(

Idag har vi tagit det lugnt. Jag har pluggat, sen har vi cyklat tur och retur till Maxi för att handla. Ajajaj i mina ljumskar. Speciellt den ena! Jag har som mest ont där för tillfället och cykelturen gjorde det inte bättre, kan jag säga.. Suck. Cykla är alltså heller inte så bra för mig?

Nu ska jag myspysa med hjärtis innan det är bedtime. Imorgon ska vi skicka in för föropponering och på tisdag ska vi öva på just opponering. Spännande! Men allra mest bara obehagligt.

Ha en bra söndagkväll.
Kram

Kommentarer

Postat av: Maria

Vist är det mysigt med sparkarna :) Är ni klara med arbetet nu? Vad skönt för er! kommer ni hit någonting till jul kanske? Då måste vi ses :)

2009-12-15 @ 17:39:22
URL: http://bf090724.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback