Bra helg

2009-06-16 @ 09:30:30

Jag har haft en bra helg. Har varit ledig och njutit för fulla muggar. Vi har varit på Ikea och småhandlat, handlat lite på rean på MQ och Brothers, ätit buffélunch i hamnen, storstädat, myst och bara tagit det lugnt. Denna veckan jobbar jag måndag till onsdag och sedan helgen. Har min "helg" torsdag-fredag.

På fredag är det midsommar och då ska vi njuta av varandra. Ha midsommar bara vi två här hemma. Och det känns riktigt bra. Vi hade först ett par alternativ, men inget av det blev av, så det blev bara vi till slut.

Går förresten och känner efter i magen hela tiden. Det där småonda jag hade förra veckan har försvunnit. Ibland känner jag att det "drar" lite, ömmar lite smått, men inget stort. Däremot är jag hungrig hela tiden. Kan äta middag och vara hungrig en timme senare. Vet inte om det har med något att göra, men så är det ialla fall.

Nu ska jag läsa lite i min bok, innan jag måste göra mig iordning.

Ha en bra dag!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback