Slät som en barnrumpa

2009-06-30 @ 09:43:16
Idag är jag ledig. Är trött trött trött. Men jag vaknade tjugo över sju och kunde inte riktigt somna om. Solen skiner och det är vindstilla så det är nog riktigt varmt ute! Jag ska ner en runda på stan och se om jag kan fixa min cykel, köpa en present till en blivande 1-åring och senare i eftermiddag ska vi på 1-årskalas. :-) En perfekt dag för det! Ska ta det lugnt idag för igår stressade jag alldeles för mycket, och jag känner på mig att det kommer bli jättestressigt på jobbet imorgon. Det är nästan så jag vill sjukanmäla mig. Det känns inte alls bra.

Mår bra idag. Känner inte av så mycket av att jag är gravid än. Mest den här molvärken i livmodern och lite ömmande och svullna bröst bara. Men jag har väl en del som väntar mig... 

En positiv sak som kommit av detta är att min hy har blivit bättre! Innan var min panna helt knottrig, men nu är den nästintill helt slät! Däremot har jag fått nån konstig finne på läppen som är helt galen. Typ som att allt har samlats där. :-/

Nu ska jag göra mig iordning och ge mig ut i det fina vädret!
Ha en fantastiskt dag!

/S

Kommentarer

Postat av: Malin Lj

Ja, det är verkligen jätte spännande att snart vara i "mål":) Men tiden går fort! Även om du inte tror det nu... Du kan ju läsa min första hemliga gravidblogg om du vill veta hur det var för mig de första veckorna. http://twobecomesthree.blogg.se/



Hoppas du får en skön sommar! Kram

2009-07-03 @ 00:58:58
URL: http://malinlj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback