Positivt?

2009-06-23 @ 10:21:07

Jag är helt snurrig och vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Testade mig imorses, eftersom jag beräknade att få min mens idag. Det var en liten teststicka från Rfsu och enligt mina ögon visade det positivt. Jisses!

I våras var min mens sen en vecka ungefär och då testade jag med ett likadant test och det visade klart negativt, men detta. Det är två streck som man ser. Jag ser dem klart och tydligt, men min sambo (som jag tvingade hem från jobbet så han också kunde titta) sa att han inte såg nåt. Han trodde att båda strecken skulle vara lika starka. Men, jo. Nog är det två streck.. Ska testa mig vid lunch igen, med ClearBlue, och se om det verkligen är positivt.

Jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till. Det är tur jag är ledig idag så jag kan smälta alltihop.

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback