Välkommen till min nya blogg!

2009-06-12 @ 08:49:50

Jag har alltid vetat att jag vill ha barn. Dock inte när. Men det senaste halvåret har jag börjat längta mer och mer, men min sambo har väl inte riktigt hängt med i svängarna på den biten.

Men. (som Mr Irving säger)

I förrgår, 10 juni, startade min sambo och jag bebisverkstad.

Vi har precis köpt en ny bli, en kombi. Love har alltid velat ha en Audi och jag propsade på att om vi köper bil så ska det vara en kombi "så vi kan ha den ett tag". Vi låg och pratade om den och helt plötsligt sa han att "vi måste ju ha någon att fylla bilen med". Jag tyckte det var gulligt sagt. :) I alla fall så började vi där och då. No details... ;)

Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på det allra bästa!

/S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback