Vin eller fanta?

2009-06-13 @ 10:31:57

Igår var det fredag och när jag kommer hem från jobbet brukar jag vilja ta mig ett glas vin för att "fira" helg. Men inte igår. Jag drack Fanta. Pratade med min sambo om det också, och han tyckte det var en bra idé. :) Jag är så glad att han är med fullt ut på det här. Att han inte har "ångrat" sig eller nåt sånt.

Jag vet inte om det är någon slags inbillning, men jag har haft småont i "tjejmagen" ända sedan jag hade ägglossning i tis-ons. Så länge brukar jag inte känna av det, utan det brukar vara ömt/göra ont i ungefär en timme. Börjar känna min lite nojjig över det här.

Tog förresten ett kort på min mage igår. Så jag har något att jämföra med. Fjöntig? Jag? Näää... :)

Idag är det lördag och jag ska njuta av ledighet och bara lata mig!

Ha en underbar helg!
/S 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback