22+0 = 23

2009-11-04 @ 18:54:19
Idag går jag in i vecka 23 och magen börjar puta ordentligt nu. :) Det sparkas och rumlas och tumlas för fullt flera gånger om dagen och det syns tydligt på utsidan.

Vi var på "Varning för barn"-mässa i Malmö i lördag och det var helt okej. Väldigt mycket av väldigt mycket! Vi köpte vår allra första bebissak. En liten snuttefilt med tummen på. :) Och min mamma köpte en liten body som jag blev kär i. Nu ligger de i lådan och väntar på att bli använda av vår lilla skatt.



Jag har haft ont i ryggen ganska länge nu, men i lördags var det riktigt illa och sen dess har det inte släppt ordentligt. Jag kan inte röra mig som vanligt och ibland är det så illa att jag inte kan stödja på mitt vänstra ben.

Kram


Kommentarer

Postat av: stine - pokerfru & mamma till Wiggo

va härligt att vara gravid, kan sakna den tiden ibland! grattis!!

kram

2009-11-06 @ 09:51:01
URL: http://pokerfrugan.blogg.se/

Postat av: Maria

Åh så sött! Det är så himla kul att köpa till det lill* livet. Har du pratat med din bm om ryggen? Du kanske behöver gå till sjukgymnast för att få tips om träning. Jag hade ont från vecka 14 och var hos sjukgymnasten. Jag fick ca 10 supersimpla övningar som jag skulle göra varje dag. Jag var faktiskt ganska duktig (till och från) och det hjälpte jättebra. Jag trodde inte värken skulle försvinna men det gjorde den. Det är värt ett försök iaf! Kram!

2009-11-06 @ 15:10:54
URL: http://bf090724.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback