Att ha annat att göra...

2009-11-25 @ 12:12:16
Att skriva c-uppsats och jobba 12 timmar varje dag gör att allt annat sjkuts åt sidan. Idag hade jag tänkt plugga i några timmar sen har jag lite annat att göra:


Diska lite... Ja, vi äter bara flingor,
mackor och i bästa fall pannkakor
här hemma..


Bädda rent och plocka kläder...


Handla nyttigare mat


... och stryka så Erik slipper stå en kvart
innan han ska iväg på morgonen och
stryka sin skjorta.

Sen hade jag hoppats hinna ner på stan och köpa mig en ny ansiktstvätt, ett fint nagellack jag har spanat in och kanske, kanske en ögonskugga.

Kommentarer

Postat av: Karin

Oj vad du hinner med grejor :] Jag är i motsatt situation just nu, jag gör INGENTING. Men snart så blir det nog fart på mig med :] Lite typiskt mig att gå ut gymnasiet i lågkonja :S

2009-11-25 @ 14:33:52
URL: http://ksliv.blogg.se/

Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja det är tråkigt när man inte hinner med annat än jobb om dagarna..och man bara ser hemmet förfalla med smutstvätt disk dammråttor och annat.

2009-11-26 @ 08:20:57
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback