Lägesrapport

2009-11-22 @ 20:03:30
Idag är första helgen på riktigt länge som jag känner ångest inför måndagen. Känner att jag inte riktigt vill att helgen ska vara slut så jag måste åka ner till Lund. :-( Önskar det var helg bara liiiite till..

Min bebis har fnattat hela helgen och det är mycket rummel och sparkkalas där inne. Så mysigt!

Igår var en lagom röjig dag. Städade på förmiddagen, sen åkte Erik på hockey och jag var hemma och mös för mig själv. På kvällen åt vi god mat och gott godis.

Idag åkte vi en tur till Center Syd och hittade inget. Sen åt vi söndagsmiddag hos min moster. Husmanskost är absolut det bästa!

Köpte äntligen Leila bakar idag. 149:- på Maxi. Perfekt! Har bara tjatat om den boken sen den kom...

Annars har jag ont i ryggen, benen och fötterna. Ajaj.

Nu blir det te och pepparkakor med hjärtat i soffan!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback