Stressmoment nummer ett, just nu

2009-11-17 @ 09:12:07

Just nu håller vi på med vår kandidatuppsats. Det är redan mycket stress och magkänslan säger att det inte lär bli så mycket bättre. Usch, jag är usel på att hantera stress. Jag blir totalt handlingsförlamad och vill bara skrika och gråta. Istället för att bara ta tag i vad som ska göras så det blir gjort.

Vi verkar ligga i bra fas enligt våra handledare, men stressen finns där redan. I alla fall hos mig.

Idag, imorgon och på torsdag är det hemmaskrivning som gäller. Det tycker jag är skönt. Då slipper jag släpa min ömmande "rumprygg" till Lund vareviga dag. Då kan jag sitta hemma eller på biblioteket inne i stan istället. Idag blir det hemmaplugg, då jag ska träffa Michelle för fika och Spex i eftermiddag/kväll. Och så får jag riktig mat i magen när jag blir hungrig. :)

Dags att sätta lite fart på dagen!

Trevlig tisdag!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback