100 dagar som gravid

2009-09-03 @ 09:14:28
Ja, idag har jag varit gravid i 100 dagar. 35,7% av graviditeten har jag klarat mig igenom. Mer än en tredjedel. :-) Det känns ibland som om det var i förrgår vi bestämde att vi skulle försöka och igår vi fick ett plus. Men det är alltså 85 dagar sen ungefär. Och det är ganska länge. Går det såhär snabbt så har vi barn om två veckor, haha.

Det är alltså 180 dagar kvar tills vår lilla ärta är beräknad och det är så spännande!

Försökte leta reda på en bild på magen, från igår, men hjärtat har gömt kameran någonstans. Får bli i kväll kanske. :-)

Nej vänner, nu ska jag äntligen ta tag i dagen.
Kram!

Kommentarer

Postat av: Fru Evelina

det kommer gå jättefort!! jag minns det som igår när jag hade 180 dagar kvar :-)!



kram

2009-09-03 @ 17:06:26
URL: http://happilyeverafter.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback