En overall, en säng och en härdsmälta

2010-02-08 @ 10:52:16

God förmiddag! Hoppas ni sovit gott och haft en skön morgon. Själv har min natt mest bestått av otaliga toalettbesök, varje gång har varit lika akut, och en täppt näsa. Klockan halv sju klev Erik upp, och efter det kunde jag inte somna om. Det är första natten och morgonen jag inte sovit riktigt så bra som jag brukar. Annars har jag varit bortskämd med riktigt bra sömn och sovmornar till i alla fall halv nio. Kanske börjar kroppen förbereda sig för alla toktidiga mornar med en bebis?

Igår var en lugn mysdag. Vi pratade en massa om hur jag ska lägga upp föräldrapenningen så vi ska klara oss, hur Erik bäst ska beskriva krocken i fredags, hur knäpp jag är som diskar klockan halv tio på kvällen och så skrev jag ner en lista på hur jag vill ha det på förlossningen. Sju punkter lång och förhoppningsvis går det att ta hänsyn till alla punkter.



Här är bebisens fina overall från Molo som vi köpte i lördags.
Jag älskar brunt och jag tror att Bäse kommer känna sig übersnygg i denna!



Här är sängen som lillskrutt ska sova i. Alldeles bredvid mamma. :-)


Igår försökte jag mig på att baka muffins enligt Leilas recept. What? Okej att jag brukar få orunda muffins, men detta är ett skämt. Jag önskar mig en muffinsplåt från Åhléns.


Kommentarer

Postat av: Ma

Så gullig overallen är! Å sängen är bara underbar. Däremot kan jag inte säga något utav ovanstående ord om muffinsen. Bästa med dem är väl iaf att de går att äta....eller? kram

2010-02-08 @ 17:23:01

Postat av: Maria

Overallen var jättefin! Jag gillar färgen speciellt. Den där sängen ser inte fel ut den heller, med tummen i, så sött!!! Där kommer pyret att stormtrivas tror jag!

2010-02-08 @ 21:41:51
URL: http://bf090724.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback