Lördag

2010-02-13 @ 15:54:23
Vad lat jag känner mig idag. Har inte gjort många knop. Var en runda på stan och gjorde lite små ärenden.. Sådär i all hemlighet när Erik är iväg och jobbar. Lite hemlisar och överraskningar till världens bästa sambo. :-)

Igår var jag magsjuk i ungefär tio minuter på förmiddagen. Mådde illa, kräktes och sen var det inget mer med det. Efter en timme tryckte jag i mig ett halvt paket digestivekex och sen åt jag på som vanligt resten av dagen. Har mått så en gång innan, för flera år sen. Funderar på om det är mitt sätt att få vinterkräksjukan.. Jag mår i alla fall hur bra som helst nu, men man vet ju aldrig. Det kan komma tillbaka när som helst.

Nu ska jag ta tag i disk och städ så det är fint när hjärtat kommer hem.

Ha en bra lördag!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback