Nedräkning pågår

2010-02-07 @ 12:26:03

Ja, nu är det bara 30 dagar kvar till bf. Trettio. Det är ju ingenting! Förmodligen är det närmre 40 dagar tills Bäse vill komma ut, men lite hoppas jag att den vill kika ut i tid. :-)

Igår var vi nere på stan och köpte en ursöt fleeceoverall från Molo. Den är i strl 62, så vi får se hur stor den blir. Jag räknar dock med en lång bebis då både hjärtat och jag är långa. :-) Sen får vi se hur kallt det är i Mars och April också. Kanske behövs inte overallen så länge.

Idag ska vi bara vara, Erik och jag. Städa undan lite kan behövas, men inte så mycket.

Ha en bra fortsatt söndag!

Kram


Kommentarer

Postat av: Maria

Du kan ju inte skriva att du köpt en overall och sedan inte lägga ut en bild :)



Den kommer säkert passa jättebra. Vi hade 68 på Nelly när hon hade 56/62 egentligen, det är skönt att ha en storlek större så det är lätt att stoppa i de små.

2010-02-07 @ 20:14:40
URL: http://bf090724.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback