Wednesday

2010-02-17 @ 08:50:46
Inatt är första gången jag drömt om förlossningen. Det var en konstig dröm som inte hängde ihop över huvud taget. Men nån gång får det väl vara dags för förlossningsdrömmar också. Jag hann inte drömma klart så jag vet inte vad det var för någon som kom ut.

Vaknade imorses vid sju och hade jätteont i händer, höfter, ben och fötter. Fötter och ben är redan svullna och händerna är nog det också. Det syns inte lika mycket där. Har fortfarande ont så det är lite jobbigt. Ska ändå försöka ta mig ner på stan för en stunds fika med mammorna. Tänkte gå inom Lagerhouse och köpa två burkar till mjöl och socker, samt KitchenHouse och köpa litermått i metall eller glas. Vårt halvlitersmått i plast har gått sönder så vi behöver ett nytt.

Igår var jag en sväng hos min svägerska och hennes söta Malaika. Vi fikade, pratade massvis, var en liten runda på stan och det var väldigt trevligt. :-) Övningskörde vagnen i snön och jäklar vad tungt det var. Får hoppas att snön är borta när vår skatt kommer, för innan jag ska plöja snö vill jag gärna kunna hantera vagnen på normalt väglag!

Ikväll är det även dags för förlossningskurs del 2. Krystningsskede och efterbörden  är det som står på schemat. Spännande!

Nu ska jag njuta av lite tidningar innan jag gör mig iordning för utflykten.

Ha en bra onsdag!

Kommentarer

Postat av: Ma

När man har smått är plast- eller metallmått bäst. Går inte sönder om det tappas eller rivs ner. kram

2010-02-17 @ 14:50:05

Postat av: sicka

Har du inte haft andra läskiga drömmar? Jag hade otäcka mardrömmar nästan varje natt de sista månaderna, jättejobbigt att vakna med puls på 250 jämt! ;) vad spännande nu när det är så nära!!! KRAMAR

2010-02-19 @ 22:25:23
URL: http://sicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback