Happy 2010

2010-01-01 @ 19:47:11
Ja! Gott nytt år, allesammans!
Det känns verkligen som att detta kommande år kommer bli helt fantastiskt för mig. Och Erik också, för all del. :-)
Om elva dagar (usch så grymt kort tid) ska uppsatsen vara klar och inlämnad. Den 14:e är det opponering och sen är jag förhoppningsvis helt klar med allt vad skola heter för resten av mitt liv. Så skönt!

I mars (förmodligen) kommer det mest magiska någonsin hända i vårat liv. Ett litet mirakel är väntat och vi längtar oss sönder och samman efter lillskrutten i min mage. Bäse gör sig hela tiden påmind genom piruetter och kullerbyttor och det är bara så fantastiskt! Vi är så extremt nyfikna på dig, lillis!

I maj ska vi äntligen lämna denna tråkiga, slitna lägenhet och flytta till ett sprojlans nytt boende utan trappa, tvättstuga i badrummet och en alldeles egen trädgård! Det kommer bli toppenbra, tror jag!

Sedan ska vi inte göra annat än att bara njuta av det nya livet tillsammans med vår lillparvel.

Det är ett stort steg vi tagit, men det känns inte annat än alldeles, alldeles underbart!

Många kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback