Semester!

2010-01-18 @ 11:01:01
Idag har jag semester! Egentligen skulle jag ju tillbaka till CG och jobba från typ nu till stängning, men mitt bäcken tyckte annorlunda. Å ena sidan hade det varit skönt att komma och jobba några veckor, träffa lite människor jag tycker om och så, men å andra sidan är det skönt att slippa jobba. Jag har inte världens mest fantastiska jobb. Det passar inte mig riktigt. Nu är det semester som gäller i tre veckor, sen får jag börja knapra på fp om jag ska få ut lite dineros.

Första semesterdagen ska utnyttjas till att åka till biblioteket och lämna tillbaka några böcker, innan jag åker till Lund för att få min dom. Jag hoppas det inte blir för mycket komplettering, är inte alls sugen på det.

Nu ska jag kamma kalufsen och sedan ta mig ner till stan.

Ha en bra dag!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback