Shopping till bäsen

2010-01-04 @ 09:29:37


Igår var vi en runda på stan. Det var rea på MQ (där jag inte hittade något, tradigt att kolla på kläder man inte kan använda förrän om ett halvår typ) och så var vi inne på Åhléns och kikade. Vi köpte julkulor på rea till vår kommande julgran och så hittade vi lite kläder till knoddis i magen. Den vita och gröna bodyn, den marinblå dressen och de svarta byxorna köpte vi igår. Den blå och vinrödrandiga är den alla första bodyn som inhandlades (av bäses mormor, faktiskt) och den grå mysdressen jagade jag i en månad innan jag hittade rätt storlek. :-) Tummensnutten var det allra första vi köpte över huvud taget. Den är så mjuk och len! Och Koalan fick vi i julas av min "kusin" som har köpt den i Aussie. Den ska sitta i bilen. :-)

Kommentarer

Postat av: Karin

Åh vad mycket fina bebisgrejor. Tummen (visst heter figuren så?) är ju för söt. När min lillasyster var liten älskade hon att göra egna tummentryck på papper. Ha det fint! :]

2010-01-13 @ 19:48:57
URL: http://ksliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback