Städeristädera

2010-01-17 @ 13:29:32
Här har vi paus för tillfället. Det är städning och rensning på gång. Blev så trött på alla skor i hallen (det såg ut som om vi var 16 st i familjen) så jag slängde in ungefär åtta-nio par vår/höstskor i garderoben. Dammsugaren åkte fram och så jag har moppat bort slasket som blir nu när det är så söligt ute. Sen har det gått av bara farten - Erik med dammsugare och jag efter med moppen. Det är inte lika tungt att moppa som att dammsuga, men vi behöver ändå vila då och då, lillskrutt och jag. Fika med digestive och o'boy, blogga lite, kika på när Erik spelar bilspel.

Igår var det födelsedagskalas hos mamma. Styvfar har fyllt år, jag fyller om en vecka (OBSOBS Glöm ej!) och Erik om nästan två. Fick en fin rosa (!) pyjamas, ett par rosa, luddiga Shepherd-tofflor, och så fick vi presentkort på Cervera och Staduim ihop. Jag fick även ett par jättefina örhängen i examenspresent.

För ja, nu är jag klar! Äntligen är den där hemska, jäkla uppsatsen inlämnad och vi opponerade i torsdags. Imorgon får vi reda på betyg och förmodligen lite komplettering. Men ändå. JAG ÄR KLAR MED SKOLAN! WOhoo!

Så nu ska jag gå hemma och göra inte så mycket fram till bäse väljer att komma ut till oss. Så skönt.

Ha en bra söndag!
Kram

Kommentarer

Postat av: Lina

Gud vad härligt att du äntligen är klar Sofia! GRATTIS! Kram kram

2010-01-18 @ 12:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback