Tjejhelg

2010-01-22 @ 11:23:28

Tjoho! Vilken helg det ska bli! Åker snart mot Blekinge och Karlshamn för att träffa tjejerna för snack, god mat och massa skratt! Imorgon ska vi på spa i Ronneby (fotmassage, wohoo!) och massa mys. Sen måste jag tyvärr åka hem på kvällen för att slippa gå upp halv sju på söndag. De andra får ha massa skoj för mig också. :-)

På söndag är det lägenhetsvisning och lite kalas för mig och Erik. Papps kommer och lillebror med girlfriend.

Har haft en lång lista på vad som ska klaras av innan jag ska ge mig iväg. Den är nästan avbockad, bara blomvattning och en Lundrunda kvar. Nu ska jag fixa det sista och dubbelkolla så jag inte glömmer något.

Ha en fantastisk helg, mina vänner!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback