Tråkdag

2010-01-26 @ 20:10:29
Här är ensamt. Erik jobbar sent. Som vanligt den här tiden på året. Det hade inte varit så tråkigt om det inte vore för att jag är hemma hela dagarna nu och bara väntar på att han ska komma hem så jag får lite sällskap.

Nu har jag precis njutit av en snabbt ihopslängd wook och ett London Live!-special med ett av mina favoritband - Keane. Strax börjar reprisen av På Spåret som jag missade i fredags. Det är vad jag sysselsätter mig med ikväll. Önskar jag hade lite choklad eller något annat godis. Bara litegrann.

Usch, ett sånt deppinlägg! Men lite depp är jag faktiskt idag.

Imorgon ska jag fika med ett gäng andra mamas och mamas to be. Och på torsdag ska jag luncha med Sandra i Malmö. Känns bra! Så kommer jag ut en sväng.

Igår var jag en snabbis på stan för att jaga väska. Hittade en som liknar den jag har, men som är lite mindre och har ett långt axelband, precis som jag skulle ha. Billig var den också. Köpte en bok, den senaste av Marian Keyes i pocket och ett par knallgröna, randiga byxor till bäse. Byxorna kostade 25 kr då de var på rea och de hade halva reapriset. Fynddag, helt enkelt.

Eh, ja..

Kram

Kommentarer

Postat av: Joanna

Kul att ha hittat hit. Hade inte en aning om att det var så snart ni skulle få en liten. Har fattat det inne på facebook men inte hur snart det var dags.

Haha det där med att jobba sent den här tiden på året känner jag igen. Puh förra året vankade jag också av och an hemma och väntade på att Jimmy skulle komma hem, nu jobbar jag också lite så jag åtminstone inte går hemma hela dagarna. Det är inte bra för hälsan det där väntandet =)

Kram

2010-02-02 @ 21:18:13
URL: http://mittlivsomjoanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback