Vecka 34

2010-01-20 @ 10:08:33

Idag går jag in i vecka 34 vilket innebär att det bara är sju veckor kvar till bebis är beräknad. Skrutt bökar runt mer än vanligt, känns det som och det är alldeles underbart! Det är trångt, men det verkar inte vara några somhelst bekymmer. Det är bara att sparkas lite extra så gör mamma det mer bekvämt genom att lägga sig ner. Då blir det massa extra plats att snurra på!

Denna onsdag bjuder på massa saker. Jag ska fika med andra bullmagar och nyblivna mammor vid tolv, vid tre ska jag till BM och efter det ska jag åka till Malmö och fika med bästa Michelle.

Till helgen ska jag till Karlshamn och träffa tjejerna. Vi ska mysa på fredagen och på lördag ska vi på spa. Mina fötter ska bli ompysslade, och det behövs! På söndag är det någon (va? vem? jag?) som fyller år och då kommer pappa, lillebror och Emelie och hälsar på. Pappa har bjudit in sig själv, och jag är jätteglad för det! Det är inte så ofta vi ses, tyvärr. Och det är bra att han tar med sig lillebror. :-)

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe, sen ska jag göra mig iordning och ta bussen till stan.

Kram!


Kommentarer

Postat av: Linn



Vad spännande och snart är du mamma=) Mysigt! ja just det att dy fyller år på söndag och någon annan fyller år imorgon ;-)

Lycka till med allt=)

kram Linn

2010-01-20 @ 21:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback